Regulamin - Stefan Bus

Przejdź do treści

Menu główne:

Regulamin

REGULAMIN PRZEWOZÓW
FIRMY STEFAN
POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Pasażerowie  którzy posiadają zakupiony bilet w kasie zobowiązani są stawić się na  przystanku początkowym na 15 minut przed planowanym odjazdem autokaru,  po tym czasie rezerwacja traci ważność i będą zabrani w kolejności  przyjścia. Przy zakupie biletów ulgowych czy zniżkowych Pasażer ma  obowiązek udokumentowania prawa do skorzystania ze zniżki. W czasie  jazdy pasażer zobowiązany jest do zachowania swojego biletu do kontroli  przez cały czas jazdy.

  2. Pasażer zobowiązany jest  do zachowania ciszy, spokoju i czystości. Pasażerowie utrudniający jazdę  kierowcy lub współpasażerom, lub stwarzający zagrożenie jazdy mogą  zostać wysadzeni na najbliższym możliwym przystanku i ukarany kwotą  kosztów postoju.

  3. Zabronione jest  spożywanie pokarmów mogących zanieczyścić pojazd lub innych  współpasażerów. Zabronione jest palenie papierosów (w tym e-papierosów),  picie alkoholu oraz napojów alkoholowych. Kierowca ma prawo odmówić  przewozu osób pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. Ze względu  na zażalenia, prośby i sugestie innych Pasażerów korzystających z  naszych usług Firma Stefan nie przewozi w swoich autokarach zwierząt  (psy, koty, ptaki... lub inne zwierzęta) - wyjątek stanowią psy  przewodnicy.

  4. Firma Stefan nie ponosi  odpowiedzialności za opóźnienia autokarów i ich dalsze skutki  (opóźnień), spowodowane czynnikami niezależnymi od nas. Takie jak np.  kontrole przez Inspekcję Drogową, Policję lub inne utrudnia jak np.  korki, remonty, wypadki czy złe warunki pogodowe itd. na które nie mamy  wpływu.

  5. Firma Stefan zastrzega  sobie że w przypadku awarii autokaru będzie podstawiony autokar  zastępczy możliwie jak najszybciej. Pasażerowi który jednak nie będzie  chciał czekać na nowy autokar zostanie zwrócona kwota biletu  proporcjonalna do przejechanego odcinka trasy. Pasażer który sam z  własnej woli wysiądzie wcześniej niż na przystanku końcowym (na jaki  zakupił bilet) i nie będzie czekał na nowy autokar, nie ma prawa żądać  zwrotu gotówki za cały bilet.

  6. Firma Stefan (oraz  kierowca) nie ponosi odpowiedzialności za bagaż(e) pozostawione w  naszych autokarach przez pasażerów (jak również zagubione czy  skradzione). Jeśli pasażer jednak pozostawi swój bagaż(e) powinien się  skontaktować z biurem firmy (zakładka "Kontakt"). Pracownicy biura  skontaktują się z kierowcą dopiero po zakończeniu kursu tzn po  przyjeździe na przystanek końcowy lub po przyjeździe do bazy firmy -  gdzie kierowca sprawdzi czy jest pozostawiony bagaż. Pracownicy biura  firmy nie mają możliwości skontaktowania się z kierowcą w czasie jazdy  autokaru. Osoba która pozostawiła bagaż musi podać jego specyficzne  cechy czy szczegóły, pozwalające na stwierdzenie bez żadnych wątpliwości  że dana rzecz należy właśnie do niego.

  7. Zagubiony bagaż można  odebrać w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru (pod warunkiem że taki bagaż się znalazł) oraz  potwierdzeniu pisemnym od firmy Stefan gdzie i kiedy można bagaż odebrać. Pasażer wcześniej musi podać specyficzne cechy zagubionego bagażu które  jednoznacznie będą wskazywały że bagaż należy do Pasażera który będzie go odbierać.
 
Copyright 2018. AL & StefanBus
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego